Skønhedsklinikker går helt amok på sociale medier - og bryder loven på stribe, når de reklamerer for botox, læbefillers og brystforstørrelser på Facebook og Instagram.
Det viser en ny undersøgelse fra DR, hvor tre juridiske eksperter har gennemgået reklamer fra flere populære klinikker. Og resultatet? Det er ikke pænt.
"Alle de videoer, jeg har set, er i strid med lovgivningen," siger Heidi Højmark Helveg, der er advokat med speciale i markedsføringsret ved advokatfirmaet 3H Law.
Undersøgelsen har kigget på fem skønhedsklinikker i hovedstadsområdet: N'finity Beauty, Cerix, Novoderm og Klinik Nomo. DR har fundet videoerne på Instagram, Facebook og YouTube - altså præcis de platforme, hvor mange unge følger med.
Så næste gang du scroller gennem din feed og ser en reklame for "quick fix" skønhedsbehandlinger, så husk: Der er en god chance for, at reklamen faktisk bryder loven. Måske værd at tænke over, før du klikker "book nu".